NemID er din adgang til både offentlig og privat selvbetjening på internettet. Det består af et brugernavn, en adgangskode og et nøglekort.
Med NemID kan du betjene dig selv på nettet, læse Digitale Post, hente årsopgørelse fra SKAT, gå på netbank og mange andre ting.
NemID er din adgang til både offentlig og privat selvbetjening på internettet. Du kan enten
- bestille NemID digital
- møde personligt op i Borgerservice
- eller få din bank til at lave NemID
Hvis du skal bestille et NemID for første gang, skal du møde personligt op i Borgerservice.
Når du møder op, er det vigtigt, at du medbringer gyldig legitimation. På nemid.nu kan du se en liste over gyldige id-dokumenter
Vær opmærksom på, at du udover at fremvise gyldig legitimation, også kan blive bedt om at svare på kontrolspørgsmål eller stille med et vitterlighedsvidne.
Før du møder op på Borgerservice skal du huske at bestille tid.
Indhold fra
NemID
Hvad er NemID?
Hvordan får jeg NemID?
NemID for udenlandsdanskere
Forny NemID
Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet mit nøglekort?
Må jeg give andre adgang til mit NemID?
Læs mere om
Kontakt Borgerservice
Christian X’s Vej 39, Indgang A
6100 Haderslev
6100 Haderslev
74 34 34 34
Åbningstider | Telefontid | Fremmøde |
Mandag | 9 - 15 | 10 - 15 |
Tirsdag | 9 - 15 | 10 - 15 |
Onsdag | 9 - 15 | 10 - 15 |
Torsdag | 9 - 17 | 10 - 17 |
Fredag | 9 - 13 | 10 - 13 |
Åbningstider | |
Telefontid | |
Mandag | 9 - 15 |
Tirsdag | 9 - 15 |
Onsdag | 9 - 15 |
Torsdag | 9 - 17 |
Fredag | 9 - 13 |
Fremmøde | |
Mandag | 10 - 15 |
Tirsdag | 10 - 15 |
Onsdag | 10 - 15 |
Torsdag | 10 - 17 |
Fredag | 10 - 13 |