Teknisk hjælp til hjemmesiden
Vi arbejder løbende på at forbedre både indhold og struktur, så borgere, virksomheder og foreninger kan få den bedste oplevelse på haderslev.dk. Vi hører gerne fra dig, hvis du har forslag til forbedringer.
Indhold og struktur på haderslev.dk
Vores hjemmeside er delt op i seks overordnede menupunkter, hvor vi skelner mellem:
Service
'Service' indeholder information om serviceydelser til borgere og erhverv
Vær aktiv
'Vær aktiv' indeholder information om arrangementer, fritidsaktiviteter, fællesskaber, frivillighed, naturoplevelser, biblioteker, kulturhuse, museer med mere
Demokrati
'Demokrati' indeholder information om kommunalbestyrelsen, de politiske udvalg, borgerforslag og med mere
Udvikling
'Udvikling' indeholder vision, politikker, strategier, planer, puljer med mere
Selvbetjening
'Selvbetjening' indeholder alle vores selvbetjeningsløsninger
Om kommunen
'Om kommunen' indeholder information om fx kontakt- og åbningstider, organisationsdiagrammer, kvalitetsstandarder, økonomiske forhold med mere
Hjælp os med at forbedre hjemmesiden
Har du inputs eller feedback til haderslev.dk, hører vi meget gerne fra dig. Vi arbejder løbende på at forbedre både indhold og struktur, så du som borger kan få den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Skriv til os via feedbackmodulet 'Hjalp denne side dig?', som du finder nederst på alle sider.
Om feedback
Vi behandler alle feedbacks, så hurtigt vi kan, men der kan godt gå nogle dage, før du hører fra os. Hvis ikke du stiller et konkret spørgsmål til os i din feedback og angiver en aktiv mailadresse, kan du ikke forvente at få svar retur nok.
Har du et konkret spørgsmål, som det haster at få svar på, kan du i stedet ringe til Haderslev Kommunes omstilling på telefon: 74 34 34 34.