Kvalitetsstandarder

Vil du gerne vide, hvilken service du kan forvente at modtage fra os, hvis du har brug for hjælp? Så er det i vores kvalitetsstandarder, at du finder svaret.

Hvad bruges kvalitetsstandarder til?

Kvalitetsstandarder sikrer en klar og tydelig politisk fastlæggelse af vores serviceniveau. Derudover sikrer de ensartethed og tydelighed i visitation til de enkelte indsatser indenfor lovens rammer.

Kvalitetsstandarderne bruges til at skabe overensstemmelse mellem dit oplevede behov for støtte, den indsats du bevilges og det, der konkret leveres til dig.

Sagsbehandlerne bruger kvalitetsstandarderne som et arbejdsredskab til at træffe afgørelser om indsatser. Ledere og medarbejdere hos vores leverandører bruger kvalitetsstandarderne, som en ramme for de indsatser de leverer til dig.

Kontakt Visitation og Myndighed

74 34 30 03
ÅbningstiderFremmødeTelefontid
Mandag10 - 159 - 12
Tirsdag10 - 159 - 12
OnsdagLukket9 - 12
Torsdag10 - 179 - 12
Fredag10 - 139 - 12
Åbningstider
Fremmøde
Mandag 10 - 15
Tirsdag 10 - 15
Onsdag Lukket
Torsdag 10 - 17
Fredag 10 - 13
Telefontid
Mandag 9 - 12
Tirsdag 9 - 12
Onsdag 9 - 12
Torsdag 9 - 12
Fredag 9 - 12